nicka75

Alla inlägg den 6 maj 2011

Av nicka75 - 6 maj 2011 21:58

Japp, som jag har väntat.. Fredagen har anlänt och nästan slut oxå för den delen..

Har jobbat över en timma varje dag i denna vecka så nu känner jag mig rätt mör i både sinnet och kroppen. JAg skulle allt behövt köra en stund i morgon oxå, fast de skiter jag i. Känner att jag måste få ordning på min sömn först.. hahaha Sömn.. Precis som om jag kommer sova mycket nu i helgen..

Denna som alla andra är redan fulltecknad. I morgon ska vår lilla dotter på barnkalas, min man vill att vi ska kolla på en arbetsbil till honom. Söndag är det fotbollsmatch med både stora och lilla tjejen. Senare på kvällen vill även vi vårda varandra lite.. Vill åka och dansa lite..

Dans har ju blivit ett med vårt liv. Finns det något goare än att sväva ut på dansgolvet i en go dirtyfoxx. (så klart med en grabb som är duktig på att föra)

Det blev ett kort inlägg ikväll.. Men jag lovar.. Min skrivkramp lossnar nog snart.. ;)

Kram

Presentation


Glad 35+. Två barn, man, villa, Volvo, husvagn..

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Maj 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards